Epitafis amb humor

Els epitafis, aquestes inscripcions que s’escriuen en les làpides de les tombes, poden donar molt joc, des del clàssic i minimalista RIP (Rest In Peace = Descansi en Pau) a alguns que són autèntics exercicis d’enginy.

-El va escriure a la làpida uns dies abans de morir: “Els vaig dir que estava malalt, no em van creure”

-El va escriure el marit a la tomba de l’esposa: “Aviat estaré amb tu”.

-Després de morir el marit, un conegut, en veure les dates tan distants de mort, va escriure sota: “Ja pensava que no venies”.

-Un marit a la tomba de la seva sogra: “Tanta pau trobis, com tranquil·litat em deixes”

-En Viareggio, a la tomba del cèlebre transformista Leopoldo Fregoli, mort el 1936: “Aquí Leopoldo Fregoli va dur a terme la seva última transformació.”

-Al cementiri de Minnesotta: “Mort per la voluntat de Déu i l’ajuda d’un metge inepte”

-Sobre una làpida del cementiri municipal de Detroit: “Aquí jeu Joseph Barth, la vida va ser breu, però plena d’alegria, gràcies al seu fidel companya, Angèlica que a l’edat de vint anys va amagar el seu dolor en el 7 d’Elmer Street, Telèfon 2-13-18-15 ”

-En una làpida mortuòria de Califòrnia: “Aquí jeu Jane Smith, dona de Thomas Smith, marbrista. Aquest monument va ser erigit pel seu espòs en memòria seva i com a model. Només costa tres-cents dòlars”.

-El va escriure un marit a la tomba de la seva sogra: “Senyor, rep-la amb la mateixa alegria que jo te l’envio”.

-A la tomba d’Àtila: “Com m’aixequi …!”

-El va escriure un marit a la tomba de la seva sogra: “RIP, RIP, ¡per fi!

-Inscripció a la porta d’un cementiri català: “Aixequeu-vos, ganduls, que la terra és per qui la treballa”.

-En un cementiri de Middlebury, En una làpida erigida per la sogra al gendre: “Descansa fins que tornem a trobar-nos”.

-A la tomba del marit: “La pròxima vegada et faré cas”.

-A la tomba d’un metge: “Aquí jeu un per qui jeuen molts en aquest lloc”.

-Epitafi d’un fumador: “Fumar aprima”.

-En un cementiri d’un poble d’Àvila: “Aquí jeu Isabelita, que per ser tan bona i no voler, se’n va anar per l’altra vida amb molt poc plaer.”

-A la tomba de Groucho Marx: “Disculpi que no m’aixequi, senyora”.

-En una tomba del cementiri de Salamanca: “Amb amor de tots els teus fills, menys Ricardo que no va donar res”.

-A la tomba d’Oscar Welles: “No és que jo fos superior, és que els altres eren inferiors”.

-El va escriure un marit a la tomba de la seva sogra: “Aquí jeus i jeus bé, tu descanses i jo també”.

-A la tomba de Miguel de Unamuno: “Només li demano a Déu que tingui pietat amb l’ànima d’aquest ateu”.

-En una tomba del cementiri de Guadalajara: “Al meu marit, mort després d’un any de matrimoni. La seva esposa, amb profund agraïment”.

– “Vaig necessitar tota una vida per arribar fins aquí”.

-A la tomba de Johann Sebastian Bach: “Des d’aquí no se m’ocorre cap fuga”.

-El va escriure una dona sobre la tomba del seu marit: “Aquí jeu el meu marit, per fi rígid”.

-A la tomba d’un ludòpata en lloc de R.I.P. posava: “GAME OVER”.

-Al cementiri de l’Almudena de Madrid: “Aquí hi ha los polvos de la meva estimada, que els va tenir meravellosos en la seva vida”.

 

Deixa un comentari

